Vladimír Burjan

42  článkov:

Nie som čarodejník, naozaj nie
 
Pre niekoho peklo, pre niekoho raj
 
Nepleťme tie peniaze do všetkého
 
Korupcia? Pridajme hodinu čestnosti
 
Pre iných bežné veci, pre nás sci-fi?
 
Čísla hovoria jasne – svet nám uteká
 
Nie je za čím banovať
 
Únava z blúdenia
 
Ako sa píše vízia
 
Radšej pomalšie, ale správne
 
Prečo som to urobil
 
Zakladám start-up
 
Malo zmysel testovať deviatakov? /Polemika/
 
Môže za to škola?
 
Máme byť radi, keď OECD radí?
 
Vládnutie podľa PR-manuálov
 
Ako pohnúť spiacim slonom?
 
Natieranie na ružovo nepomôže
 
Neviem, či sme mohli byť ďalej
 
Neviem ho definovať, ale spoznám ho
 
Keď politici počúvajú, treba hovoriť
 
Priveľa práva nás postupne zadusí
 
Diskusie treba, aj keď nič neriešia
 
Systém alebo panáčikovia?
 
Omnia sponte fluant...
 
Daň z pridanej slobody
 
Nie sme škodliví natierači
 
Nie je nič dôležitejšie ako záujmy vlastnej strany
 
Wikipédia vie čoraz viac, ľudia čoraz menej
 
Moja revolúcia
 
O nemocniciach a školách
 
Šiesty ročník, štvrtý minister
 
Hodnoťte a plánujte, ale nie formálne
 
Chrám, výťah, poisťovňa... A čo ďalej?
 
Chutný zákusok s pár kamienkami
 
Učiteľov musí byť vidieť a počuť
 
Zmena je možná, no nádeje plané
 
Neo-PISA-teľná povrchnosť
 
Stále niečo nové
 
Stretol som skutočného guru
 
Merajme, ale s mierou
 
O kamienkoch a knihách
 
Po rokoch opäť v školskej lavici
 
V Testovaní 9 sa podvádza!
 
Oceňujeme, že ste nás ocenili
 
Pridávajú školy hodnotu?
 
Školské testy – dobrý sluha, zlý pán
 
Merať či nemerať vo vzdelávaní?
 
Ignorovať najlepších je hlúpe
 
Zemeguľa je vaša, držíme palce!
 
Čo z toho vyplýva pre školu?
 
Krátkozrakosť hraničiaca so slepotou
 
Inkluzívne vzdelávanie /december 2012/
 
Zvýšme učiteľom platy a posuňme diskusie ďalej /november 2012/
 
Ako (a načo) čítať volebné programy strán /február 2012/
 
Martin Mojžiš: Problémom našich škôl nie je málo softvéru, ale veľa nudy
 
Zmena hodnotenia testu z matematiky bola zbytočná a odborne pomýlená /marec 2011/
 
Školstvo potrebuje víziu
 
Policajti poznajú vízie svojho šéfa. A učitelia? /január 2011/
 
Učiteľom treba dať slobodu /júl 2010/
 
Martin Kríž: Školy budú mať iba toľko slobody, koľko si jej vezmú
 
Zuzana Humajová: Kvalita škôl u nás stále nie je celospoločenskou témou
 
Nie sme škodliví natierači