42  článkov:
Nie som čarodejník, naozaj nie
Pre niekoho peklo, pre niekoho raj
Nepleťme tie peniaze do všetkého
Korupcia? Pridajme hodinu čestnosti
Pre iných bežné veci, pre nás sci-fi?
Čísla hovoria jasne – svet nám uteká
Nie je za čím banovať
Únava z blúdenia
Ako sa píše vízia
Radšej pomalšie, ale správne
Prečo som to urobil
Zakladám start-up
Malo zmysel testovať deviatakov? /Polemika/
Môže za to škola?
Máme byť radi, keď OECD radí?
Vládnutie podľa PR-manuálov
Ako pohnúť spiacim slonom?
Natieranie na ružovo nepomôže
Neviem, či sme mohli byť ďalej
Neviem ho definovať, ale spoznám ho
Keď politici počúvajú, treba hovoriť
Priveľa práva nás postupne zadusí
Diskusie treba, aj keď nič neriešia
Systém alebo panáčikovia?
Omnia sponte fluant...
Daň z pridanej slobody
Nie sme škodliví natierači
Nie je nič dôležitejšie ako záujmy vlastnej strany
Wikipédia vie čoraz viac, ľudia čoraz menej
Moja revolúcia
O nemocniciach a školách
Šiesty ročník, štvrtý minister
Hodnoťte a plánujte, ale nie formálne
Chrám, výťah, poisťovňa... A čo ďalej?
Chutný zákusok s pár kamienkami
Učiteľov musí byť vidieť a počuť
Zmena je možná, no nádeje plané
Neo-PISA-teľná povrchnosť
Stále niečo nové
Stretol som skutočného guru
Merajme, ale s mierou
O kamienkoch a knihách
Po rokoch opäť v školskej lavici
V Testovaní 9 sa podvádza!
Oceňujeme, že ste nás ocenili
Pridávajú školy hodnotu?
Školské testy – dobrý sluha, zlý pán
Merať či nemerať vo vzdelávaní?
Ignorovať najlepších je hlúpe
Zemeguľa je vaša, držíme palce!
Čo z toho vyplýva pre školu?
Krátkozrakosť hraničiaca so slepotou
Inkluzívne vzdelávanie /december 2012/
Zvýšme učiteľom platy a posuňme diskusie ďalej /november 2012/
Ako (a načo) čítať volebné programy strán /február 2012/
Martin Mojžiš: Problémom našich škôl nie je málo softvéru, ale veľa nudy
Zmena hodnotenia testu z matematiky bola zbytočná a odborne pomýlená /marec 2011/
Školstvo potrebuje víziu
Policajti poznajú vízie svojho šéfa. A učitelia? /január 2011/
Učiteľom treba dať slobodu /júl 2010/
Martin Kríž: Školy budú mať iba toľko slobody, koľko si jej vezmú
Zuzana Humajová: Kvalita škôl u nás stále nie je celospoločenskou témou
Nie sme škodliví natierači