Akých chceme učiteľov a učiteľky?

4.6.2015 | Zuzana Zimenová, Elena Gallová Kriglerová a Peter Dráľ | Prezentácie


Zlepšenie prístupu učiteľov k žiakom a viac spolupráce medzi rodinami a školami sú požiadavky, ktoré ľudia kladú na naše školy, vyplýva z prieskumu verejnej mienky realizovaného v rámci kampane Chceme vedieť viac o budúcnosti vzdelávania na Slovensku. Otázky sa zameriavali na predstavy ľudí o učiteľskej profesii, očakávania a nároky, ktoré sa na učiteľov kladú, ako aj na podmienky, v ktorých by mali pracovať.


Viac sa dočítate v tretej správe o zisteniach z reprezentatívneho prieskumu verejnej mienky o vzdelávaní na Slovensku, ktorú nájdete v PDF formáte tu, na webe kampane spolu s interaktívnymi grafmi tu, alebo tiež v náhľade nižšie:



Prezentácie

Výročná správa 2016/2017

Správa z okrúhleho stola na tému Regulácia, riadenie a (samo)správa vzdelávacieho systému

Výročná správa 2015/2016

Na pôde parlamentu zazneli otázky rodičov

V diskusiách s verejnosťou upriamujeme pozornosť na deti

Správa z okrúhleho stola na tému Výchova a vzdelávanie orientované na deti a mladých ľudí

Peter Dráľ nielen o dobrej škole za rohom

Správa z okrúhleho stola na tému Príprava mladých ľudí (nielen) na svet práce

Správa z okrúhleho stola na tému Potreby detí a ich napĺňanie

Výročná správa 2014/2015

Aké bude vzdelávanie v budúcnosti?

Akých chceme učiteľov a učiteľky?

Aká základná škola je kvalitná?

Slovenské školstvo prešľapuje na mieste

Čo už vieme | Výstupy kampane Chceme vedieť viac za rok 2014

Výročná správa 2013/2014

Školský systém na Slovensku a inkluzívne vzdelávanie

Predstavenie kampane CHCEME VEDIEŤ VIAC

Výročná správa 2012/2013

Systémové podmienky inkluzívneho vzdelávania

Systémové prekážky inkluzívneho vzdelávania v SR

Model hodnotenia kvality školy (prezentácia)

Očakávané zmeny v školskom systéme (prezentácia)

Čitateľská gramotnosť - problém kvality vzdelávania (prezentácia)

Reforma obsahu vzdelávania – cesta ku slobodnej škole (prednáška)

Slobodná škola - vzdelávanie pre život (prezentácia)